marți, 24 august 2010

Mama esti pe lume tot ce-i mai frumos

Fara tine mama ,
Soarele nu-i luminos
Nici nu cinta cucul -
Din tei asa frumos.
Mama mea se numeste Liliana . Acest nume provine de la floarea liliac . Ochii mamei mele sunt albastri si senini ca cerul , are o privire blinda si o atingere usoara si placuta, de parca o pisica te-ar atinge cu coada ei pufoasa . Miinile mamei mele sunt calde ca piinea scoasa din cuptor . Buzele ei sunt rosii ca singele . Parul ei roscat ca blana veveritei  ii infrumuseteaza frumosul chip . MAMA MEA E BLINDA SI  NU CRED CA EXISTA CINEVA MAI BLIND CA EA . Cind eram mica mama ma tinea pe picioare ma hranea, se juca cu mine . Fruntea ei chiar era brazdata de griji. Mama mea doreste ca eu sa fiu sanatoasa  nimic altceva , iar eu ma straduiesc sa o bucur cu cele mai mari succese posibile .

Aceasta compunere am scris-o in clasa a patra si am obtinut un mare succes prin ea . DAR AM SCRIS- CU DRAGOSTE PENTRU MAMA

5 comentarii:

  1. Pe mama mea o chema olesea ea are ochi suri si frumosi ea e cea mai frumoasa mama mama mea doreste ca eu sa fiu sanatoasa si frumoasa sa invat bine eu ma starui sai implenesc dorintele dar cu greu eu tot,vrau ca mama mea sa fii sanatoasa si sami nasca o surioara sau un frate ii multumes domnului ca mea dat asa mama buna si, si gingasa si doresc sa aiba toti asa mama ca a mea. MAMA ESTIPE LUME TOT CE-I MAI FRUMOS realizat de olga berzoi

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Pe mama mea o chema olesea ea are ochi suri si frumosi ea e cea mai frumoasa mama mama mea doreste ca eu sa fiu sanatoasa si frumoasa sa invat bine eu ma starui sai implenesc dorintele dar cu greu eu tot,vrau ca mama mea sa fii sanatoasa si sami nasca o surioara sau un frate ii multumes domnului ca mea dat asa mama buna si, si gingasa si doresc sa aiba toti asa mama ca a mea. MAMA ESTIPE LUME TOT CE-I MAI FRUMOS realizat de olga berzoi

    RăspundețiȘtergere